Language / kalba:  lithuanian  english  
Nemokamas pristatymas
visiems užsakymams virš 1500 Lt

Pristatymas ir Grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMO TAISYKLĖS

Užsakydami prekes iš UAB "Proxion baltic" interneto parduotuvės nurodykite, kokiu adresu išsiųsti siuntinį. Jeigu esate užsiregistravęs klientas mūsų duomenų bazėje, jūsų duomenis mes jau turime. Iškart po užsakymo, el. paštu nuo mūsų gausite pranešimą apie sėkmingai įvykdytą užsakymą. Jeigu užsakymo pildymo formoje nurodėte, jog pageidaujate siuntinį gauti mokėtojo adresu, tai 3 darbo dienų bėgyje mes pristatysime jums jūsų pirkinį.

Jeigu užsakymo pildymo formoje nurodėte kitą pristatymo adresą, nei mokėtojo, tai jūsų užsakytos prekės bus pristatytos jūsų nurodytu kitu adresu. Jeigu po užsakymo patvirtinimo nusprendėte, jog norite gauti prekes visai kitu adresu, nei nurodėte užsakymo patvirtinimo-įvedimo formoje, susisiekite su mumis ir mes nukreipsime jūsų siuntinį ten, kur pageidaujate.

MŪSŲ PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

Ką daryti, jeigu noriu grąžinti prekę?
Ką daryti, jei gavau ne tą prekę?
Ką daryti, jei gavau prekę, kurios nebenoriu?
Ką daryti, jeigu prekė, kurią įsigijau, nevekia?
Esminės nuostatos


Ką daryti, jeigu pageidaujate grąžinti prekę?

Jeigu norite grąžinti prekę, kurią įsigijote www.proxion.info interneto parduotuvėje, galite tai padaryti per 7 dienas nuo jos gavimo. Prekė turi būti neatidaryta, originalioje pakuotėje.

Norėdami grąžinti prekę turite:

  • Parašyti el. laišką adresu contact@proxion.info, kuriame turi būti ši informacija:
    • Subject: Gražinimo užklausa;
    • Grąžinamos prekės serijinis numeris;
    • Saskaitos faktūros numeris;
    • Grąžinimo priežastis.
  • Prekę supakuoti tvarkingai (dažniausiai tam tinka pakuotė, kurioje prekė atkeliavo Jums) ir išsiųsti, pridėjus sąskaitą arba jos kopiją. Svarbu: naudokitės registruoto pašto arba kurjerių tarnybos paslaugomis.

Gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 7 dienas sugrąžinti pinigus į Jūsų sąskaitą.

Ką daryti, jei gavote ne tą prekę?

Tai pasitaiko itin retai, bet turėkite omenyje, kad interneto parduotuvėje, kaip ir bet kurioje kitoje pasaulio parduotuvėje, dirba žmonės. Jeigu kas nors padarė klaidą – žinokite, kad mūsų garbės ir orumo reikalas – ją ištaisyti kiek įmanoma greičiau ir visiškai nemokamai!

Jeigu gavote prekę, kurios neužsisakėte, sekite aukščiau išdėstytomis prekės grąžinimo taisyklėmis. Savaime suprantama, mes grąžinsime Jums siuntimo atgal išlaidas ir per 24 valandas nuo prekės sugrąžinimo išsiųsime tikrąjį užsakymą.


Ką daryti, jei gavote prekę, kurios nebenorite?

Jeigu norite grąžinti prekę, kurią įsigijote www.proxion.info interneto parduotuvėje, galite tai padaryti per 7 dienas nuo jos gavimo. Prekė turi būti neatidaryta, originalioje pakuotėje.

Vadovaukitės įprastomis prekės grąžinimo instrukcijomis viršuje. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas apmoka pats klientas.


Ką daryti, jeigu prekė, kurią įsigijote, neveikia?

Mes kruopščiai tikriname grąžinamas prekes, jeigu motyvas – techninis nefunkcionavimas.

Jeigu grąžinamos prekės priežastis yra techninis gedimas(tik ją išpakavus ir įjungus), susisiekite su mumis, užpildykite siuntos grąžinimo užklausą ir mes, gavę brokuotą ar sugedusią prekę, iš karto jums ją pakeisime nauja. UAB "Proxion baltic" taip pat atlieka grąžintos sugedusios prekės techninio gedimo ekspertizę ir jeigu nustatoma, jog dėl prekės techninio gedimo kaltas klientas -sugedusi prekė nekeičiama ir gražinama klientui, arba, klientui pageidaujant, už papildomą mokestį taisoma autorizuotame serviso centre.

Jeigu sugedusi ar neveikianti prekė grąžinama ne dėl kliento kaltės - UAB "Proxion baltic" apmokės visas siuntimo ir grąžinimo išlaidas.

Baigiamosios nuostatos

  • Mes grąžinsime pinigus už siuntimą, jeigu prekės grąžinimas įvyko dėl mūsų klaidos.
  • Mes negalime gražinti pinigų arba pakeisti daikto, jeigu jo originali pakuotė pažeista (išskyrus tuos atvejus, kai prekė neveikia).
Atgal